Coaching-szemlélet az oktatásban

A coaching-szemléletű oktatás során a teljesítménykényszert a flow-élmény veszi át, a mézesmadzag-ostor külső motivációja helyett a belső mozgatórugók, az önszabályozott tanulás nyer teret.

Mindeközben a kreatív probléma-megoldás útjait járva a kudarc veszélye nélkül kísérletezhetnek, tapasztalhatnak, élményt szerezhetnek.

A coaching-folyamat elemei és technikái az óvodai csoport mindennapjaiba, vagy bármilyen tanórába beépíthetőek, a “Coachinggal oktasd, játszani is engedd…” kiadványunk CD-mellékletén található gyakorlatok kreatív hozzáállást kívánnak, miközben rendkívül jól fejlesztik a kritikai gondolkodást.

ÉRDEKEL ⇒

A jól megválasztott gyakorlattal specifikusan a célkitűzés – reflexió, motiváció, érzelmi tudatosság, megoldásfókusz pallérozása valósítható meg.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás